tråk ..

nu ligger jag i sängen färdig för att gå till stuvsta c men jag kan ju inte göra det för vi börjar om typ en timme och det tar 10 minuter att gå . jaja . idag ska vi till skansken mad klassen . JIPPI . -.- jag tror jag ska gå med ebba och kanske någon / några till . asså hur kul är det är gå på skansen i typ 4 timmar när det regnar ? inte alls .

igår var jag på grönan med emelie , hanna h , hanna w och ebba . vi hade grymt kul . jag och ebba gick spökhuset och jag höll på att kissa på mig . det är grymt läskigt . :O men som tur gick vi med några andra typ 5 tjejer och en killei vår ålder eller mindre . HAHA ! vi var räddage n dom ju . jag och ebba åkte frittfall också . otroligt kul . extrem åkte jag bara 1 gång . :( jetline åkte jag typ 4 gånger med ebba . :D juste insane var jääääätte rolig . jag har redan åkt den 1 gång men igår åkte jag den 4 gånger . i slutet var det inge kö alls . yeeha ! juste jag åkte kvasten 2 gånger , blå tåget 3 gånger och typ den som är imellan dom kanske 5 gånger . lite synd att vi inte hann åka tilt (det var mega lång kö).
det kommer bilder senare idag . :D

men nu sa jag tydligen gå hem till felix för där är davve och han och typ melli ? aja . vi får se men hejdå . :) kramar sofie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0