tråkigt .

hejhej , det blev int något inlägg från mig igår tror jag . :O men aja , juste asså tjejer vi måste uppdatera lite . alla besökare börjar tycka att det är tråkigt att läsa .

IDAG : ska jag till vårcentralen om bara en halvtimme . måste öka takten lite . jag ska få information om någon spruta . :S boooooooring ! aja , när jag kommer hem jag har nämligen ingen aning om hur lång tid det kommer ta så ska jag ringa till fanny . asså det var grymt länge sen vi gjorde något gumman . jag saknar oss . aa , hoppas vi kan göra något . då tycker jag vi ska avra hos henne . och sen så ska vi se hur det blir ikväll kanske en övernattning eller bara en tråkig hemma kväll som vanligt . -.- jag skadels slänga in minst ett inlägg till idag hoppas på fler . MOHAHA ! :D

IMORGON: får vi se vad som händer . om jag sover med fanny kommer jag troligtvis vara med henne . men omjag inte gör det så komemr jag kanske vara hemma själv och ha tråkigt eller om någon annan vill göra något så kan det ju bli skoj . men nu måste jag göra mig i ordning . haha . hejdå . :) <33

Dagens outfit: får bli enkel , men efter om jag ska vara med fanny får jag byta . nu blir det nog bara ett par jeans och sen en ful tröja , hehe . kommer kanske slänga in en blid senare hur jag såg ut . juste idag kanske jag kör sminkfritt , haha . elelr kanske lite mascara .

jag trodde på allt du sa , allt var bara "driv" . fyfan.  så här trodde jag fan inte om dig .
/sofie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0