Svar på frågor !


Postat av: jarmo ! 
yeeess jag vann !

Svar: Nej , tyvärr du vann inte

Postat av: kö
har du haft sex?? 
har du strulat?!?
har du varit tsm me nån och att du ångrar det?

Svar :
1. Nej jag har inte haft sex.
2.Ja jag har strulat.
3. Ja jag har varit tsm me nån & jag ångrar det !


Postat av: Josefin J(mellis bästavän)

älskar du mej


Svar : Jag gumman , jag älskar dig. Du behöver inte ens fråga.

Postat av:

vad händer mellan dig och hampus hela tiden ?


Svar : Asså jag vet inte riktigt vad som händer. Det är ganska svårt att förklara. Vi glider isär och sen blir vi tsm igen. Det blir så ibland. Först tyckte alla att vi var gladare när jag och hampus blev tsm , sen efter några dagar blev vi det. Sen nu efter spanien var det som jag inte kännde honom, vi pratade nt ens. Nu är vi kompisar , lr vi bråkar lite. 


Postad av:
Har du bajsat i ett träd ?
Svar : Nej , jag har inte bajsat i ett träd ?

Postad av :
Har du mens ?
Svar : Ja jag har fått mens . 

URL: http://amandalouis.blogg.se/ Postat av: amanda

Kommer du alltid finnas där för mig?svara ärligt
Svar: Ja jag kommer alltid finnas dör för dig. Oavsett vad problemet är.

Tac för alla frågor som ni har ställt. Jag svaradepå det mesta. Eller ja typ allt.
Ha det bra puss & kram Melinda (aa) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0