woooho ..

woooho nu är det midsommar . idag så vakande jag typ vid halv 12 eller pappa sa till mig då . :) ja jag gick inte upp direkt jag kanske gick upp 20 i . jag fick göra mig i orning snabbt för i skulle åka vid kvart i 1 . jag blev inte riktigt klar . men det gjorde inte så mycket . vi skulle nämligen bara till rådsprken och gå runt lite .. men det var ju inte så jäääätte bra väder så vi var kanske bara där i en halvtime sen drog vi till stuvsta c ovh skulleköpa mjukglass. mmh ! det var grymt gott .

klockan 3 kom mickeoch mira . (mamma & pappas kompisar) vi skulle typ "fira" midsommar med dom . nu har vi ätir mat och jordgubbar . haha . vet inte riktigt vad vi ska göra nu men jag ska nog vara inne på datan bara . :D aja trevlig midsommar alla .
kramiiiisar jansson ' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0