äntligen !

hejsan ! faan vad skönt att vara hemma igen . att sova i sängen träffa syrran och allt . fyfaan vad jag har längtat . asså jo det var ju skönt i spanien men det är skönare hemma på ett sätt .. :D
jag kom typ hem 2 imorse . men konstit nog så vaknade jag typ halv 9 . asså jag fattar inte hur men jag är inte trött . helt otroligt . jag sov ju inget på planet heller , men aja ibland kan det vara så . just nu ligger jag i min syrras säng och är ine på hennes data för min har mamma och pappa lämnat in på lagning . -.- bara för mellanslags tangenten hade losnat . jag fick höra imorse när jag snacka med mamma i tele att dom i affären sa att dom kanske skulle byta ut hela tangentbordet . hur onödigt är det !? GRYMT om jag får säga vad jag tycker . hur som helst jag vett inte hur jag ska överleva det här för lixom jag måste vara inne på mammas och pappas då och dom har inte msn .. -.- men nu ska jag chilla lite och sen slå in ett paket och sen kanske sova . haha .
många pussar sofie .

PS. Borta bra men hemma alltid bäst ! <3

Kommentarer
Postat av: mr töntsson

om dom inte har msn gå in på ebuddy

2009-05-29 @ 11:42:36
Postat av: sofie

och det är ?

2009-05-29 @ 16:41:47
URL: http://kungisbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0