blev inte som ...

det blev inte som jag hade tänkt .. haha . jag skrev ju förut idag att jag skulle cilla och sen kanske sova lite men så blev det inte . eller jo jag chilla lite men sen när jag typ bara gjorde ingenting smsa melinda och fråga om jag skulle med upp till skolan och träffa alla . ja sa först att jag tyckte det var en konstig idé men sen lyckades hon övertyga mig att jag skulle det och ja jag fick öka lite för jag hade bara en t-shirt på mig och jag skulle lixom byta om och sminka mig och så . och bara på 10 minuter också .. -.- haha . jag klarade det faktist . :D just nu snackar jag med fredde på msn och kollar efter lite låtar på playahead . ikväll kommer jag somna tidigt .. asså jag känner mig inte så trött men jag vill bara sova . haha . låter konstigt jag vet . nu ska jag göra låte läxa . ååh ... ! jag måste skriva om en jävla fucking sak bara för att melinndas lillesyrra molly ritade över det jag hade skrivit så man såg inte så mycke . jag vill inte att catrin (stavning) och erika ska bli skit sura .. -.- aja nu måste jag kila och göra det .
kramar till alla läsare från sofie .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0