HAMPUST@PEA & FELIXS@ PEA. ELAKT FELIX !

asså nu har jag hört av en bästavän att min andra "bästavän" har pussat & sen börjat strula me en tjej som heter Linnea !??! då dumpade min andra bästavän han . Asså jag trodde faktist inte så om han . Jag har kännt han sen vi var 3 år . Han har alltid varit snäll & jätte bra mot tjejer. Hans förr förra tjej vendela pussade min förra kille och då blev felle skit sur. HUR FAN TROR DU ATT SOFIE KÄNNER SIG NÄR DU STRULADE ME LINNEA !?!?! OCH VENDELA PUSSADE HAMPUS !! Asså snart kommer sofie jag alex och jag ska trössta sofie. Så himmla elakt av dig felle ! jag trodde liksom att du var.. aa asså omg . Du verkar inte ens ångra det !?? aja, nu har du misst några kompisar , bara så du vet. Jag som trodde att vi två var kompisar  ? jag fattar inte att du kunde göra så mot sofie. Hoppas du läser det hära & skämms ! Nu blev jag dumpad , HAHAHAHAH. Liksom jag bryr mig inte så mycke . Han håller på med skit många andra tjejer . Aja, Felix & Hampus ska bara veta att jag älskade dom skit mycke ! Jag har alltid älskat felle kmr alltid göra, LÅNGT INNE I HJÄRTAT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0