Macka & Vänner

hejhej , har typ precis kommit hem från skolan. Sitter och äter macka och kollar på vänner. (:
på bussen var det massor av 97or som töntade sig & så träffade jag freddy som jag pratade lite me & så träffade jag Julia men hon gav mig bara en bitchig blick och det såg ut som att hon tänkte "nej inte melinda" när jag kom till bussen. Sen träffade jag jocke men jag pratade inte me han. hahah , jätte roligt huh. ikväll ska jag till stallet & hoppa , jippi !
förra gången gick det ju sååååå himmla bra -.- jag rammlade bara av två gånger och Tiger (hästen) tvärnitade typ fyra gånger framför hindret. Men jag hoppas iaf att jag får han. Nu ska jag klä på mig och sen åka så fort som möjligt.
Kisses* / M

(Nu är det 2 dagar innan jag & bästavännen åker till spanien , längtar som faaaaan !! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0