rubrik ?

hello. ännu en  dag har varit . allt var helt okej idag också .
skolan började 08.10 då hade vi svenska i tregrupper . och den földe dagen med gympa . ååh .. det var skit tråkit orgentering .. -.- asså det är fett jobbigt att gå till älvsjö skogen , orgentera där och sedan gå tillbaka till skolan . aja. hur som helst . när vi kom tillbaka var det lunch . asså fett läskig mat det var idag .. typ makaroner och chilikonkarne (stavning) . sen var det rast och då tog jag och mina flickor lite bilder . yeeha !! :D sen hade vi helklass och då var det svenska/so . jag tror jag körde båda . kommer inte riktigt ihåg .. :O aja . sen var det engelska i tregrupper igen . jag va såklart bäst , eller inte . asså det var en sepe lektinon .. sen när den var slut så renskrev jag "huset". haha . jag fick skriva om kladdentyp 3 gånger idag .. -.- <3 vi hade elevensval klockan 14.00 kom lite sen . skulle fixa lite papper till en vecka framåt . för jag och bästisen melinda drar ju till spanien imorgon . (21/5) och så kommer vi hem den 28/5 tror jag .. :) ni behöver inte sakna oss för mycket .

nu har jag precis ätit och så snackar jag med melinda på msn . vi snackar om hur vi ska bo ochså . asså fett kul vi kommer ha . ni ser bilder på marbella här under . ikväll kommer jag kolla på tv till 10 sen kommer jag sitta vid datan det sista och sen ja försöka sova för det är ju en spännande dag imorgon och det sägs att om man sover går tiden fortare . (det känns så) :D ja jag måste snacka med felix (pojkvännen min) innan ja åker för mobilen lämnas ju hemma . :( hur som helst nu ska jag inte skriva med utan kollar runt lite på lite sidor och bloggar och spela hög musik i mitt rum .

ni kan hare bra men jag kommer ha det bättre . kramar s . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0