sista på en vecka ..

asså shiit det här blir det sista inlägget på en vecka nu typ .
vet ni hur mycke jag kommer sakna er eller . eller ja kanske inte alla med dom flesta .. <3
när jag är i spanien så måste jag köpa presenter till några , ni som inte kommer få får inte bli ledsna . för i sånna fall fick ni inte för att jag inte hade några pengar kvar .. "/
men nu tror jag att jag ska sova för då går tiden snabbare . (haha, det tycker jag)
juste om felix läser det här inlägget måste jag först säga hur jävla mycke jag älskar honom .

Felix du är den bästa killen som finns .
du är som solen du skiner upp hela min dag . varje gång jag ser dig så blir jag glad .
vi är inte direkt sams nu asså vi kanske inte bråkar heller men det känns inte som att vi liksom har jätte bra stämning nu , och när jag ska åka och så vill jag inte ha det så .. jag kommer bara vara ledsen när jag är i spanien då och det vill jag absolut inte så snälla när du läser det här kan vi inte bara lägga alla dåliga minnen bakom oss och bara tänka på alla bra ?
JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN MEST FELIX ! (aa) <33

många pussar och kramar sofie ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0