spanien | brun som fan.

heeeeej, asso vet ni hur brun jag är lr ??????????????????????????????? jag ska igentligen duscha nu för det gör sofie. men jag var bara tvungen att skriva. hela min rumpa är viiiiiiiiiiit ! sofie är lite brun. Hon har bränt sig lite. :S men asso vi har skit kul ! dagen började sohär:
först fixade vi oss lite ( inge smink )
sen akte vi till golfglubben och at frukost sen so log vi vid poolen och sola och bada. Sen akte vi till stranden . Vi plockade snäckor. Och jag badade lite. Det gjorde nt fega sofie -.- sen akte vi hem och la oss vid poolen igen. Vi badade typ 2  gonger sen solade vi. Jag läste min bok , den är nästan slut nu. äntligen ! sofie typ somnade i 5min. hahaha.sen ropade mamma att vi skulle kma. Do hade typ sofie bränt sig lite po baksidan av loren . jag är bara lite röd. Jag tol sol nog mera än sofie. men nu moste jag duscha innan non ser mig framför datan :S MOOOONGA KRAMAR OCH PUSSAR / Melinda(a) <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0