ursäkta

hejhej , ursäkta från igår , men asså jag är skit sur på dom . Jag ska typ träffa dom i helgen lr jag vill träffa dom . Haha . Dom säger typ att dom är skit sura och att Hampus inte kommer prata , att han typ kommer slå mig . Asså det är inte jag som har gjort något fel lr hur ? det är inte jag liksom . Hur kom jag in i bilden ? Hahaha . Aja , jag är inte rädd för Hampus . Bara dom som inte känner han lr inte brukar umgås me han blir rädd för han när han är arg . Eller jag har varit rädd för han en gång . Det var i början av 6an och då kännde jag liksom inte han .  aja , skit it . -.-

This is the days outfit .
Jeanslegings - Bikbok .
Svart linne - Gina
Brun tjocktröja - ?
  Puss & Kram / Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0